На українських залізницях тестуватимуть китайський електровоз

Керівництво українських залізниць планує співпрацю з китайською корпорацією CRRC Corp – одного з найбільших виробників локомотивів у Піднебесній. Зокрема, йдеться про тестування в Україні адаптованої для вітчизняних залізниць версії вантажного електровоза змінного струму та модернізації тепловозів. Про це повідомляє портал Новини Ю.
На українських залізницях тестуватимуть китайський електровоз
У ПАТ “Укрзалізниця” домовилися про тестування електровоза найбільшого китайського виробника рухомого залізничного складу CRRC Corp. Окрім того, планується залучити китайську компанію для модернізації українських дизельних локомотивів. Глава «Укрзалізниці» Войцех Балчун, перебуваючи з робочим візитом у Китаї на запрошення корпорації CRRC, повідомив про масштабні плани щодо оновлення рухомого складу та розвитку швидкісного залізничного руху в Україні.

«Є амбітні плани на найближчі п’ять років – суттєво оновити рухомий склад та інфраструктуру. Якщо вантажні та пасажирські вагони можуть виготовити вітчизняні виробники, то до виробництва сучасних локомотивів мають залучити світових виробників. Сьогодні актуальним є пошук оптимального рішення модернізації дизельних локомотивів, тому чекаємо від китайських виробників пропозицій щодо цього», — заявив Балчун.

Китайська сторона у відповідь запропонувала надати УЗ електровоз для тестової демонстрації. Йдеться про локалізовану для вітчизняної колії 1520 мм версію, яка успішно експлуатується вже кілька років на залізниці Білорусі під маркою БКГ-1. Там вони закуповуються для заміни електровозів змінного струму серії ПЛ-80.

Варіант із модернізацією українських тепловозів передбачає проведення капітального ремонту ходової частини та заміну на них дизель-генераторної установки.

Попередньо сторони домовились про створення спільних експертних робочих груп. Фахівці CRRC найближчим часом відвідають Україну.

Раніше на українських залізницях тестувався американський тепловоз Evolution від General Electric, також адаптований під пострадянські умови та колію 1520 мм, що виробляється серійно в Казахстані.